Matkailualan yrityksille kohdennettu digitaalisen kaupan koulutus on 4-osainen webinaarisarja, joka sisältää konkreettista ABC-tason digitaalisen osaamisen kasvattamista.
Neljä jaksoa:
Toisessa osassa keskitytään myyntiin, markkinointiin ja asiakasymmärrykseen käytännönläheisin esimerkein. Tutustutaan myynnin tärkeimpiin tunnuslukuihin ja eri markkinointikanavoihin. Muita aiheita mm. missä tapahtuu digitaalinen myynti ja miten arvottaa eri asiakkaita.
Asiantuntijana toimii Leevi Parsama, digitaalisen kaupan asiantuntija, Snowball Growth Partners.
Digitaalisen Kaupan Koulutus – Jakso 2. Myynti, Markkinointi ja Asiakkaat
Jos tarvitset tallenteesta saavutettavuusdirektiivin nojaten tekstitetyn version, niin otathan yhteyttä Business Finlandiin verkkosivujemme kautta.