Visit Finland toteuttaa markkinointia pitkäjänteisesti ja johdonmukaisesti.
- Imagomarkkinoinnin päätavoitteena on kasvattaa Suomen tunnettuutta ja haluttavuutta matkailumaana.
- Taktisilla kampanjoilla vahvistetaan markkinoitavan alueen/matkailutuotteen myyntiä.
- PR- ja mediatyön avulla tuetaan Suomen kiinnostavuutta matkailumaana tiedotteiden, mediavierailujen ja kohdemaissa toteuttavien tapahtumien keinoin.
- B2B-markkinoinnin tavoitteena on lyhyen ja pidemmän aikavälin myynninedistäminen ja liidien mahdollistaminen yhteistyökumppaneille.
Kaikki toimenpiteet perustuvat kattavaan markkinointikonseptiin:
Koe suomalainen onnellisuus ja löydä sisäinen rauhasi.
Visit Finland kehittää kumppanuuksia ja toteuttaa yhteismarkkinointia vahvistaen Suomen yhtenäistä viestiä matkailumaana.