Ready Steady Go -tasot
Tuottaako digitaalisuus sinulle pään vaivaa? Haluatko parantaa digitaalista asiakaskokemustasi? Etkö oikein tiedä, millaista sisältöä tuottaa ja millaisia kanavia valita, jotta se säväyttäisi asiakkaita ja saisi heidät ostamaan? Entäpä ovatko mittarisi kunnossa?
Tämän viiden päivän tehovalmennuksen aikana paneudutaan matkailun digitaalisen liiketoiminnan ydinkohtiin käytännönläheisesti ja työpajamaisesti. Valmennuspolun aikana organisaatiosi nykytila kartoitetaan ja saat konkreettista apua ja vierihoitoa sen kehittämiseen. Kaikissa päivissä yhdistyy tiedollinen osuus sekä käytännönläheinen työpajatyöskentely.
Koulutus tukee myös Visit Finlandin Matkailuyrityksen Digiloikan ABC -ohjeistusta.
Valmennuspolku toteutetaan yhdessä Johanna Heinosen, BrainIt, kanssa.
Tämä kahden (2) päivän kokonaisuus tarjoaa konkreettisiin toimiin tähtäävän työpajan tiedolla johtamiseen organisaatioissa. Päivien aikana käydään läpi, mitä kaikkea tiedolla voi tehdä ja miten se auttaa yritystä parempaan tulokseen. Esimerkiksi asiakkaan sitouttamiseen ja hoivaamiseen, liidien hankintaan, myynnin ja markkinoinnin kohdentamiseen automaation keinoin, ja asiakkaan palvelemiseen liittyviä asioita analysoidaan ja pohditaan juuri oman organisaatiosi näkökulmasta. Myös erilaiset tiedolla keräämisen ja sen jatkojalostamisen tavat ja välineet tulevat tutuiksi.
Valmennus toteutetaan yhdessä Johanna Heinosen, BrainIt, kanssa.
Koronan myötä virtuaalisuus myös tuotteistuksessa on lisääntynyt. Jopa pienillä panostuksilla on mahdollisuus saada toimivia ja asiakaslähtöisiä virtuaalipalveluita markkinoille. Monelle kuitenkin tuottaa päänvaivaa, miten lähteä käyntiin palveluiden virtualisoinnissa ja mitä se maksaa.
Tämän koulutuspäivän aikana tutustutaan erilaisiin virtuaalipalveluiden muotoihin ja kehitetään juuri organisaatiollesi sopivaa virtuaaliopastustuotetta asiakaslähtöisesti ja kustannustehokkaasti. Asiakaskokemusta ei toki unohdeta, eikä ansaintalogiikkaa tai myyntiä
Valmennus toteutetaan yhdessä Johanna Heinosen, BrainIt, kanssa.
Vastuullinen matkailu on monen yrityksen kehittämisen keskiössä. Myös digitaalisuus on oleellinen osa vastuullisuutta niin hyvässä kuin pahassakin. Tämän kahden päivän koulutuksen aikana keskustellaan, mikä on digitaalisuuden rooli Sustainable Travel Finland -ohjelman eri osissa ja organisaation vastuullisuuspyrkimyksissä yleensä, sekä miten parantaa vastuullisuustoimintaa ja sen digitaalisuutta ihan konkreettisesti.
Valmennus toteutetaan yhdessä Johanna Heinosen, BrainIt, kanssa.