Siirry sisältöön

Ari Siivikko

Yrityksille ja DMOille

KANSAINVÄLISEN LIIKETOIMINNAN KEHITTÄMINEN LUKSUSMATKAILUSSA 1-2 pv Taso: Ready & steady

Tämän koulutuksen tarkoituksena on kartoittaa yrityksen tai alueen palvelut ja tuotteet, sekä kehittää niitä kansainvälisten vaativien asiakkaiden tarpeisiin. Koulutuksessa analysoidaan nykyiset palvelut ja tuotteet, ja niiden pohjalta luodaan strategia jatkotoimenpiteille kansainvälisen liiketoiminnan kasvattamiseksi luksusmatkailussa.
Omakuvaus: Tapani toimia on hyvin käytännönläheinen, koska olen myös itse matkailuyrittäjä. Jokapäiväisessä työssäni olen yhteydessä Pohjoismaisiin yhteistyökumppaneihin, joita autamme kehittäämään palveluitaan vaativimmille asiakkaille. Olen myös konsulttina vetänyt luksusmatkailun palveluja tuotteistamiskoulutuksia.

TUNNE ASIAKKAASI - ASIAKASKOKEMUS LUKSUSMATKAILUSSA 1-2 pv Taso: Ready & steady

Luksusmatkailun ydin on syvällinen asiakasymmärrys. Tämä koulutus auttaa yrityksiä kehittämään yksilöllisiä ja räätälöityjä asiakaskokemuksia vaativille kansainvälisille matkailijoille. Koulutuksen aikana luodaan analyysiin perustuva palvelupolku, joka takaa saumattoman ja kokonaisvaltaisen luksuskokemuksen.
Omakuvaus: Toimin käytännönläheisesti, sillä olen itsekin luksusmatkailuyrittäjä. Päivittäin teen yhteistyötä pohjoismaisten kumppaneiden kanssa, auttaen heitä kehittämään palveluitaan vaativimmille asiakkaille. Lisäksi olen toiminut konsulttina ja vetänyt luksusmatkailun palvelu- ja tuotteistamiskoulutuksia.

LUKSUSMATKAILUN PALVELUMUOTOILU 1-2 pv Taso: Ready & steady

Haluatko kehittää luksusmatkailupalveluja, jotka todella erottuvat ja ylittävät vaativimpien asiakkaiden odotukset? Tämä koulutus antaa sinulle työkalut asiakaslähtöiseen palvelumuotoiluun, yksilöllisten elämysten suunnitteluun ja saumattoman palvelupolun rakentamiseen. Koulutuksessa opit:

  • Luksusmatkailun asiakasprofiilit ja odotukset
  • Personoidun ja elämyksellisen asiakaskokemuksen rakentaminen
  • Monikanavaisen ja saumattoman palvelupolun suunnittelu
  • Palvelumuotoilun menetelmät ja käytännön esimerkit

Tämä koulutus on suunnattu luksusmatkailualan yrityksille, jotka haluavat kehittää luksusmatkailua liiketoimintaansa ja tarjota maailmanluokan palvelua.
Omakuvaus: Toimin käytännönläheisesti, sillä olen itsekin luksusmatkailuyrittäjä. Päivittäin teen yhteistyötä pohjoismaisten kumppaneiden kanssa, auttaen heitä kehittämään palveluitaan vaativimmille asiakkaille. Lisäksi olen toiminut konsulttina ja vetänyt luksusmatkailun palvelu- ja tuotteistamiskoulutuksia.

LUKSUSMATKAILUN TUOTTEISTAMINEN 1-2 pv Taso: Ready & steady

Tämän koulutuksen tarkoituksena on auttaa yrityksiä tai alueita tuotteistamaan palvelunsa ja tarjontansa luksusmatkailun vaativien asiakkaiden tarpeisiin. Koulutuksessa analysoidaan nykyiset tuotteet ja palvelut, ja niiden pohjalta luodaan suunnitelma, joka vie tuotteistamisen seuraavalle tasolle – luoden erottuvia ja houkuttelevia luksusmatkailukokemuksia.
Omakuvaus: Tapani toimia on hyvin käytännönläheinen, koska olen myös itse matkailuyrittäjä. Jokapäiväisessä työssäni olen yhteydessä Pohjoismaisiin yhteistyökumppaneihin, joita autamme kehittäämään palveluitaan vaativimmille asiakkaille. Olen myös konsulttina vetänyt luksusmatkailun palvelu- ja tuotteistamiskoulutuksia.

KOHDENNETUT ELÄMYKSET - LUKSUSMATKAILUN TUOTTEISTAMINEN JA KEHITTÄMINEN 1-2 pv Taso: Ready & steady

Tämä koulutus tarjoaa syvällisen ymmärryksen ja käytännön työkaluja luksusmatkailun tuotteistamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

  • Luksusmatkailun markkinat ja asiakasprofiilit: Vaativien asiakkaiden tarpeet ja käyttäytyminen
  • Tuotteistaminen: Erityisesti luksusmatkailun palveluiden ja elämysten tuotteistaminen
  • Räätälöidyt elämykset: Personoidut kokemukset ja asiakaskokemuksen parantaminen
  • Markkinointi ja myynti: Brändin rakentaminen ja kohdennettu markkinointi
  • Asiakaskokemus ja palvelulaatu: Huipputason asiakaspalvelu ja jatkuva parantaminen
  • Tulevaisuuden trendit: Innovaatioiden ja kestävämmän matkailun rooli
  • Käytännön työpajat: Ryhmätyöt, case-esimerkit ja käytännön työkaluja.

Omakuvaus: Tapani toimia on hyvin käytännönläheinen, koska olen myös itse matkailuyrittäjä. Jokapäiväisessä työssäni olen yhteydessä pohjoismaisiin yhteistyökumppaneihin, joita autamme kehittäämään palveluitaan vaativimmille asiakkaille. Olen myös konsulttina vetänyt luksusmatkailun palvelu- ja tuotteistamiskoulutuksia.

Lisätietoja

Ari Siivikko on kansainvälisen luksusmatkailun asiantuntija. Hän on Arctic Signaturen perustaja ja Chief Experience Designer, joka on johtava Pan-Nordic luksus- ja ultra-luksus DMC. Ari toimii myös Small Luxury Hotels (SLH) -kehityslähettiläänä Suomessa, Islannissa ja Arktisella alueella. Ari toimii myös matkailualan konsulttina ja valmentajana, jossa hänen erityisosaamisalueita ovat luksus ja ultraluksussegmentti.

Valmennuskielet: suomi, ruotsi ja englanti

Ari Siivikko
Arctic Signature Oy
ari (at) arcticsignature.com 
Puh. +358 50 550 5571
arcticsignature.com