Yrityksille ja DMOille
Opettele matkailuyrityksen hakukoneoptimointia käytännönläheisessä valmennuksessa! Kattava valmennus johdattelee ensin hakukoneoptimoinnin perusteisiin, jonka jälkeen syvennytään mm. avainsanasuunnitteluun ja verkkosivuston sisältöön, metatietoihin ja teknisiin toimenpiteisiin sekä Google Yritysprofiilin ja hakusanamainonnan hyödyntämiseen. Matkan varrella käsitellään paljon käytännön esimerkkejä. Valmennus keskittyy spesifisti matkailutoimialaan ja tarjoaa näin uutta myös niille, joille hakukoneoptimoinnin perusasiat ovat tuttuja.
Kohderyhmä: yritykset/alueorganisaatiot
Tehdään yhdessä Google-mainontaa! Valmennuksessa opetellaan Google Ads-mainonnan hyötyjä, mainosmuotoja ja elementtejä, joilla ymmärrät ja rakennat tehokasta mainontaa Googlen kanavissa. Sukelletaan yhdessä suoraan mainostyökalun käyttöön.
Kohderyhmä: yritykset/alueorganisaatiot
Valmennuksessa keskitytään matkailuyrityksen tuotetarjonnan löydettävyyden kehittämiseen digitaalisissa kanavissa. Miten näkyvyys ja löydettävyys rakentuvat oman verkkosivuston, erilaisten myyntikanavien ja esimerkiksi sosiaalisen median ympärille? Entä mikä on asiakaspolun merkitys digimaailmassa ja miten sitä voidaan parantaa? Valmennuksessa saat vastauksia mm. näihin kysymyksiin, sekä paljon käytännönläheisiä oppeja ja esimerkkejä matkailutoimialalta!
Kohderyhmä: yritykset/alueorganisaatiot
Opi lisää digitaalisesta markkinoinnista matkailumarkkinoinnin asiantuntijoilta! Valmennuksen aikana syvennytään digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuteen ja opitaan ymmärtämään markkinoinnin merkitystä matkailijan ostopolun eri vaiheissa. Saat myös asiantuntevia oppeja digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun ja käytännön toteuttamiseen.
Kohderyhmä: yritykset/alueorganisaatiot
Kaikki matkailuyrityksille suunnatut valmennukset ovat saatavilla myös DMOille. Tällöin tietysti kunkin valmennuksen sisältöä muovataan yritysnäkökulmasta vastaamaan paremmin alueen tarpeita.
Ole yhteydessä, jos sinulle herää muita tarpeita valmennukselle erityisesti digitaalisuuden ja markkinoinnin osalta, niin katsotaan, millainen kokonaisuus laaditaan!