Steady, Go -tasot
Nykymaailma on sellainen, että kaikki tehdään internetissä, eikä matkailuala ole mikään poikkeus. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon. Verkosta haetaan inspiraatiota ja tietoa matkakohteista, verkossa varataan majoitusta ja aktiviteetteja, verkossa myös jaetaan omia matkakokemuksia. Nykymaailma on sellainen, että millään matkailuyrityksellä ei ole varaa olla näkymättömänä verkossa.
Työpajaan osallistuva oppii hakukoneoptimoinnin ja -mainonnan perusteet, saa selville, millä hakusanoilla asiakkaat hakevat yrityksen palveluita sekä saa käytännön vinkkejä kotisivujen tekniseen optimointiin ja hakukoneystävällisten sisältöjen luomiseen.
Matkailuyrityksen digitaalinen löydettävyys on asia, johon kannattaa panostaa. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon, ja jos yrityksesi ei löydy verkosta, menetät kilpailijoillesi potentiaalisia asiakkaita.
Käytännönläheisessä valmennuksessa käymme läpi yleisimpiä markkinointi- ja myyntikanavia sekä miten voit parantaa yrityksesi näkyvyyttä niissä. Käymme myös läpi digitaalisen asiakaspolun mahdolliset kosketuspisteet, jotka vaikuttavat asiakkaan kokemukseen ja mielikuvaan yrityksestäsi.
Valmennuksessa käymme useampia matkailun varausjärjestelmiä läpi ja tutustumme niiden ominaisuuksiin.
Olen myös JOHKU-valmentaja ja tarjoan räätälöityjä JOHKU-valmennuksia.
Nykymaailma on sellainen, että kaikki tehdään verkossa, eikä matkailuala ole mikään poikkeus. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon, mikä taas tarkoittaa, että jokaisen matkailuyrityksen kannattaa ottaa digitaalinen markkinointi haltuun. Mutta mistä aloittaa? Missä sosiaalisen median kanavissa pitää näkyä? Miten luoda kiinnostavaa somesisältöä? Miten saat asiakkaasi suosittelemaan palveluitasi ja tuotteitasi muille?
Tätä kaikkea käsittelemme Digitaalinen markkinointi -valmennuksessa.
Asiakkaalta saatu palaute on kullanarvoista. Asiakkaan kuuntelu on paitsi mainio tapa rakentaa yhteisymmärrystä ja parantaa asiakaskokemusta, myös tärkeä keino kehittää omaa toimintaa.
Aktiivisella kuuntelulla kohti parempaa (digitaalista) asiakaskokemusta -valmennus on puolen päivän koulutus, jossa opit, miten voidaan kannustaa asiakasta antamaan palautetta, miten sitä kerätään ja hyödynnetään yritystoiminnan kehittämisessä ja markkinoinnissa.