Steady Go -tasot
Digiloikka Bootcamp on digitaalisen löydettävyyden/varattavuuden tehospurtti, jossa yhden päivän aikana tutustutaan valitun digikanavan (kuten Tripadvisor, Googlen travel-ekosysteemi, Visit Finland DataHub jne.) ominaisuuksiin ja mahdollisuuksiin sekä työstetään ja päivitetään sisältöjä kyseiseen kanavaan.
Lue lisää Digiloikka Bootcampista.
Työpajamuotoisessa valmennuksessa kehitetään ja jalostetaan osallistujien matkailutuotteita ja palvelutarjontaa Visit Finlandin Matkailuyrityksen kansainvälistymisoppaan teemojen (tuote-hinnoittelu-jakelutie-markkinointiviestintä) mukaisesti. Työpajoissa voidaan kehittää samanaikaisesti joko yrityskohtaista tuotetarjontaa tai yritysten yhteistuotteita. Läpikulkevana teemana valmennuksessa tuotteen onlineostettavuuden kehittäminen.
Matkailuyrityksen tuotekehitys vaatii toteutukseen erilaisia resursseja. Rahoitus on merkittävässä osassa tuotekehitystyön suunnittelussa sekä operatiivisessa toteuttamisessa. Valmennus tarjoaa matkailuyrityk-sille kokonaiskuvan erilaisista julkisista ja yksityisistä rahoitustyökaluista sekä ratkaisuja digitalisaation hyödyntämisestä osana tuotekehitysprojektien rahoitusta. Lisäksi valmennuksen aikana vahvistetaan matkailuyrityksen osaamista siihen, miten erilaisia rahoitusmahdollisuuksia voidaan hyödyntää ja miten varmistetaan rahoituksen saaminen.