Visit Finlandin Digitaalisen myynnin valmennuspäivä järjestettiin tiistaina 10.9.2024. Päivän teemana oli Asiakasymmärrys kansainvälisen kasvun mahdollistajana.
ESITYKSET
Asiakasymmärrys on strategian kovinta ydintä
Leevi Parsama, Snowball Growth Partners
Tunnetko kansainväliset matkailijasegmentit - vinkit hyödyntämiseen
Juri Mäki, Red Note
Myynnin hurmaavuus on parasta markkinointia
Jaakko Veijola, Agency&Agency
Case Visit Rovaniemi – Onnistumiset vaikuttajaviestinnässä ja some-sisällöissä globaalilla areenalla
Sanna Kärkkäinen, Visit Rovaniemi
Case Runo Hotel
Erkka Hirvonen, Runo Hotel
Asiakasanalytiikka - vinkkejä kasvuun analytiikan avulla
Juha Saarinen, Columbia Road
WORKSHOP-OSUUDET
Valmennuspäivä järjestettiin osana Digikanavista kasvua matkailuun 2023-2024 -ohjelmaa.