Digitaalisen asiakashankinnan ja myynnin valmennuspäivässä oli tarjolla sekä inspiraatiota että käytännön oppeja yritysten ja alueiden digitaalisen myynnin kasvattamiseen.
Tapahtuma on tarkoitettu kansainvälistä kasvua tavoitteleville matkailualueorganisaatioille ja destinaatioille, matkailuyrityksille sekä matkailulle palveluita tarjoaville yrityksille.
Esitykset
- Suomen suurin näyteikkuna
Leevi Parsama, digitaalisen kaupan asiantuntija, Snowball Growth Partners
& Google - kolme tasoa tehdä asiat oikein
Matti Kojo, COO, Arvo Partners
- Testaamalla tehoa asiakashankintaan
Miko Flinkman, Co-Founder, Kipukauppa
- Case Polar Star Travel
Heidi Jokela, Managing Director, Owner, Polar Star Travel
- Kanavaoptimoinnin ABC: Jakelukanavastrategian vinkit
Joel Pakalén, founder, OTA-kuiskaaja, Hotel Growth Agency
- Navigating the digital shift: Hyatt’s journey to stay top of mind in EMEA (esitystä ei julkaista)
Kenneth Hervik, Regional VP Digital, Hyatt
- Mielikuvamatkalla ostopäätökseen: näin houkutat hyvillä sisällöillä
Matti Vahtera, founder & Markus Silaste, founder, Different
Iltapäivän pienryhmätyöpajat:
- Mielikuvamatkalla ostopäätökseen: näin houkutat hyvillä sisällöillä, Matti Vahtera & Markus Silaste
- Jakelukanavastrategian vinkit, Joel Pakalén
- Asiakaskokemus ja ostopolkujen johtaminen, Leevi Parsama
- Google Ads, Antti Peussa
Tapahtuma on maksuton. Valmennuspäivä on osa Digikanavista kasvua matkailuun 2023-2024 -ohjelmaa. Ensimmäinen valmennuspäivä toteutettiin 6.6.2023 ja toinen 26.9.2023