Suomalainen luksus tarkoittaa merkityksellisiä ja autenttisia elämyksiä ainutlaatuisessa, puhtaassa ympäristössä.
Luksusmatkailun uudelle matkailjasukupolvelle tärkeitä asioita ovat nk. viisi C:tä: Culture, Cuisine, Community, Content, Customization.
Tässä webinaarissa käsittelimme ruoan roolia suomalaisessa luksusmatkailussa sekä sitä, miten ruokaelementeillä voi maustaa olemassa olevia luksuspalveluja ja luoda uutta tarjontaa.
Tervetuloa, Terhi Hook ja Liisa Renfors, Visit Finland
Luksus- ja ruokamatkailu USA:n markkinalla, Account Manager USA Asta Kekkonen, Visit Finland
The Barö - saaristoluonto ruokainspiraationa ja luksusmatkailun sisältönä, markkinointijohtaja Netta Paavoseppä ja keittiömestari Lauri Saarikoski, The Barö
Saimaan alueen ruoka- ja luksusmatkailu, projektipäällikkö Miia Korja, Miksei Mikkeli Oy
Jos tarvitset tallenteesta saavutettavuusdirektiivin nojaten tekstitetyn version, niin otathan yhteyttä Business Finlandiin verkkosivujemme kautta.
Finnjävel Pop-up Lontoossa, ravintoloitsija Timo “Sir Lintsi” Linnamäki, Ravintola Muru
Ainutlaatuiset ruokaelämykset osana pohjoismaista luksusta. Case NLUX Destination Dining, toimitusjohtaja Hanna Kallioniemi, NLUX Northern Luxury Consulting ja toimitusjohtaja Teemu Tuomarla, Haltia Lake Lodge
Ruokaelämysten merkitys luksusmatkatoteutuksissa DMC:n näkökulmasta, toimitusjohtaja Ari Siivikko, Arctic Signature Oy
Spanish view on culinary and luxury tours, Product Manager Talya Kivanc, NUBA Viajes a medida y exclusivos (puheenvuoro englanniksi)
Webinaarin päätössanat, Visit Finland
Jos tarvitset tallenteesta saavutettavuusdirektiivin nojaten tekstitetyn version, niin otathan yhteyttä Business Finlandiin verkkosivujemme kautta.